Hľadáme talenty do našich radov

Každým rokom od nás odchádzajú skúsení a zaučení absolventi, aby sa zaradili do pracovného života a uvoľnili tak v redakcii miesto nováčikom, ktorých celý proces ešte len čaká. Taký je pravidelný kolobeh nášho študentského tímu. Vďaka tomu nestarneme a ponúkame príležitosť mladším ročníkom, aby si vybudovali schopnosti a získali skúsenosti v zameraní, ktoré ich raz môže živiť.

Karlovarský festival odštartoval za účasti svetových hviezd a 15 madžentových

Prinášame vám menší úvod do diania filmového festivalu v Karlových Varoch. Po tretíkrát tu zastupujeme našu alma mater a už v prvý deň sa nám podarilo niekoľko úlovkov.

Samo Marec: Nie som kaviarenský povaľač

Prečítajte si rozhovor s najznámejším slovenským blogerom SAMOM MARCOM o jeho blogerských začiatkoch, názoroch na súčasnú športovú žurnalistiku, extrémizmus, ale aj zaužívané a často zneužívané nadávky ako bratislavská kaviareň.

Milan Žitný: Rizík okolo nás pribúda úmerne tomu, ku koľkým informáciám máme prístup

Menej ako 48 hodín po tom, čo bol hosťom v zábavnej rozhlasovej relácii Od veci, som ho vyspovedal aj ja. 90-te roky boli turbulentné a divoké, a on o nich vie hovoriť celé hodiny. Jeho spomienky dnes môžeme brať s úsmevom, v čase, keď sa diali, však mohli spôsobovať hrôzu. O období nie tak dávnom hovorí MILAN ŽITNÝ.

Tomáš Hudák: Žijeme v schémach a konvenciách a takéto veci rád búram

Obrovské množstvo práce kvôli voľbám spôsobilo takmer dvojmesačný odsun tohto interview. Vedúci vydania správ RTVS TOMÁŠ HUDÁK si nakoniec v jednu slnečnú sobotu čas našiel. Z očakávanej polhodinovej debaty sa vykľul takmer dvojhodinový rozhovor, nielen o tom, ako to vyzerá v zákulisí verejnoprávnej televízie.

Podprahová reklama – reklama, ktorú nevidno

Dôležitou úlohou reklamy je propagovať produkt, výstižne ho identifikovať, poskytnúť dostatočné informácie o jeho vlastnostiach potenciálnym zákazníkom a následne ho príjemcom reklamy opakovane pripomínať. V súboji veľkých výrobných a obchodných reťazcov to však nestačí. Pútať pozornosť, prebúdzať záujem a ovplyvniť cieľovú skupinu je tiež nezanedbateľným cieľom reklamných agentúr. Otázka znie, či je vhodné pútať pozornosť a pôsobiť na emócie ľudí za každú cenu.

Viac (zo všetkých kategórií)