Aktuálne, Kultúra, Ľudia, Vybrané, Z časopisu

Spomienky ako produkt

Kamarát vám ukazuje fotky z dovolenky a vy zaspávate. O pár kilometrov ďalej opálený mladý muž prepína na plátne fotografie už na prvý pohľad odfotené v exotickej krajine. Popri tom sa prihovára sále plnej ľudí s reáliami krajiny, v ktorej zažil aj niekoľko úsmevných momentov. Tie majú diváci najradšej. A keď sa nesmejú, je zle.

Aktuálne, Médiá, Reportáže, Vybrané, Z časopisu

Jeden deň v znamení ženskej žurnalistiky

Mesiac čo mesiac nás obliekajú, zlepšujú naše medziľudské vzťahy a učia nás ako byť lepším človekom. Nájdu si na nás čas, keď ich potrebujeme a nezabudnú na naše narodeniny. Môžme sa na ne spoľahnúť, pretože vieme, že o mesiac prídu znova. Ženské časopisy. Rozprávali sme sa s redakciou jedného z najobľúbenejších ženských periodík na Slovensku.

Aktuálne, Ľudia, Rozhovory, Vybrané, Z časopisu

Michal Hvorecký: Nemyslel som si, že sa dočkám toho, že ešte v živote uvidím toľko propagandy

Z riadkov novín pôsobí kontroverzne, jeho názory často nekorešpondujú s tými, ktoré v spoločnosti prevládajú. Napriek tomu naživo nie je nijako nepríjemný, nad konfliktmi, ktoré mal v nedávnej minulosti len mávne rukou a s radosťou rozpráva o svojej spisovateľskej ceste. Michal Hvorecký hovorí o tom, ako ho (ne)živí písanie ale aj o tom, aké dojmy v ňom vyvolal film, ktorý vznikol podľa jeho poviedky.

Aktuálne, Vybrané, Z časopisu

Mapujú a skúmajú zabudnuté miesta

Čierne diery je projekt zameraný na objavovanie, mapovanie a prezentáciu objektov priemyselného dedičstva či iných zaujímavých miest na Slovensku. Jadro zoskupenia tvoria traja kamaráti. Jeden je architekt, druhý bývalý novinár a ďalší v sfére médií ešte stále pracuje. Aj keď pôsobia v rôznych oblastiach, spája ich nadšenie v cestovaní, turistike a objavovaní zabudnutých miest.

Aktuálne, Ľudia, Médiá, Vybrané, Z časopisu

Modelky na ústupe?

Marketing na sociálnych sieťach sa stáva čoraz bežnejším trendom. Čím ďalej, tým viac firiem oslovuje známe osobnosti či blogerky na propagáciu svojich produktov, keďže odporúčanie od konkrétneho človeka pôsobí na klienta dôveryhodnejšie. Nejde totiž len o reklamu a predaj, ale aj o budovanie vzťahov so zákazníkmi. Otázne však je, či doterajšia práca modeliek nie je týmto novodobým marketingom ohrozená.

© 2020 ATTELIÉR