Médiá, Rozhovory

A. Kubalová: Svoju prvú reportáž som písala do pol štvrtej ráno. Bolo čo zlepšovať

Z Bardejova sa dostala až do Prahy. Vyštudovala masmediálnu komunikáciu a prvé mediálne skúsenosti získavala vo vtedy sa rozbiehajúcej TA3. Stala sa prvou slovenskou spravodajkyňou Českej televízie (ČT). Je trojnásobnou mamou a už pár rokov moderuje ANETTA KUBALOVÁ cestovateľský magazín Objektiv, jednu z najstarších a…

Médiá

FMK učila seniorov používať smartfóny či WhatsApp

Seniori sa oboznámili v priebehu dvoch týždňov aj s tým, ako vyhľadávať napríklad cestovné spojenia.      Fakulta masmediálnej komunikácie pripravila dvojtýždňový vzdelávací kurz pre seniorov, v rámci ktorého ich naučila pracovať so smartfónmi a rôznymi mobilnými aplikáciami. „Chcem byť šikovnejšia a múdrejšia,“ hovorí pani Anna (76), ktorá sa do tréningu…

Ľudia, Médiá, Rozhovory

Bárdy a Vagovič: Vyučovanie investigatívy na školách nie je na vysokej kvalitatívnej úrovni

Investigatívna žurnalistika nemá presne zadefinované hranice. Je cielená a hoci jej cesty sú kľukaté, snaží sa udrieť na tie najdôležitejšie fakty, ktoré sa skrývajú pod povrchom. Šéfredaktor portálu Aktuality.sk Peter Bárdy a hlava investigatívneho tímu Marek Vagovič nám poskytli krátke vyjadrenie k situácii, ktorá v krajine…

Aktuálne, Archív, Blogy, Časopis, Ľudia, Médiá, Názory, ...

Hľadáme talenty do našich radov

Každým rokom od nás odchádzajú skúsení a zaučení absolventi, aby sa zaradili do pracovného života a uvoľnili tak v redakcii miesto nováčikom, ktorých celý proces ešte len čaká. Taký je pravidelný kolobeh nášho študentského tímu. Vďaka tomu nestarneme a ponúkame príležitosť mladším ročníkom, aby si vybudovali schopnosti a získali skúsenosti v zameraní, ktoré ich raz môže živiť.

Časopis, Médiá, Rozhovory, Vybrané

Milan Žitný: Rizík okolo nás pribúda úmerne tomu, ku koľkým informáciám máme prístup

Menej ako 48 hodín po tom, čo bol hosťom v zábavnej rozhlasovej relácii Od veci, som ho vyspovedal aj ja. 90-te roky boli turbulentné a divoké, a on o nich vie hovoriť celé hodiny. Jeho spomienky dnes môžeme brať s úsmevom, v čase, keď sa diali, však mohli spôsobovať hrôzu. O období nie tak dávnom hovorí MILAN ŽITNÝ.

Aktuálne, Kultúra, Ľudia, Médiá, Rozhovory, Vybrané, Z časopisu...

Tomáš Hudák: Žijeme v schémach a konvenciách a takéto veci rád búram

Obrovské množstvo práce kvôli voľbám spôsobilo takmer dvojmesačný odsun tohto interview. Vedúci vydania správ RTVS TOMÁŠ HUDÁK si nakoniec v jednu slnečnú sobotu čas našiel. Z očakávanej polhodinovej debaty sa vykľul takmer dvojhodinový rozhovor, nielen o tom, ako to vyzerá v zákulisí verejnoprávnej televízie.

Aktuálne, Ľudia, Médiá, Uncategorized, Vybrané, Z časopisu

Podprahová reklama – reklama, ktorú nevidno

Dôležitou úlohou reklamy je propagovať produkt, výstižne ho identifikovať, poskytnúť dostatočné informácie o jeho vlastnostiach potenciálnym zákazníkom a následne ho príjemcom reklamy opakovane pripomínať. V súboji veľkých výrobných a obchodných reťazcov to však nestačí. Pútať pozornosť, prebúdzať záujem a ovplyvniť cieľovú skupinu je tiež nezanedbateľným cieľom reklamných agentúr. Otázka znie, či je vhodné pútať pozornosť a pôsobiť na emócie ľudí za každú cenu.

© 2019 ATTELIÉR