Latest on Médiá

Hľadáme talenty do našich radov

Každým rokom od nás odchádzajú skúsení a zaučení absolventi, aby sa zaradili do pracovného života a uvoľnili tak v redakcii miesto nováčikom, ktorých celý proces ešte len čaká. Taký je pravidelný kolobeh nášho študentského tímu. Vďaka tomu nestarneme a ponúkame príležitosť mladším ročníkom, aby si vybudovali schopnosti a získali skúsenosti v zameraní, ktoré ich raz môže živiť.

Samo Marec: Nie som kaviarenský povaľač

Prečítajte si rozhovor s najznámejším slovenským blogerom SAMOM MARCOM o jeho blogerských začiatkoch, názoroch na súčasnú športovú žurnalistiku, extrémizmus, ale aj zaužívané a často zneužívané nadávky ako bratislavská kaviareň.

Tomáš Hudák: Žijeme v schémach a konvenciách a takéto veci rád búram

Obrovské množstvo práce kvôli voľbám spôsobilo takmer dvojmesačný odsun tohto interview. Vedúci vydania správ RTVS TOMÁŠ HUDÁK si nakoniec v jednu slnečnú sobotu čas našiel. Z očakávanej polhodinovej debaty sa vykľul takmer dvojhodinový rozhovor, nielen o tom, ako to vyzerá v zákulisí verejnoprávnej televízie.

Podprahová reklama – reklama, ktorú nevidno

Dôležitou úlohou reklamy je propagovať produkt, výstižne ho identifikovať, poskytnúť dostatočné informácie o jeho vlastnostiach potenciálnym zákazníkom a následne ho príjemcom reklamy opakovane pripomínať. V súboji veľkých výrobných a obchodných reťazcov to však nestačí. Pútať pozornosť, prebúdzať záujem a ovplyvniť cieľovú skupinu je tiež nezanedbateľným cieľom reklamných agentúr. Otázka znie, či je vhodné pútať pozornosť a pôsobiť na emócie ľudí za každú cenu.