Rozhovory

V novinárčine nie sú dôležité peniaze

Na FMK zoštátnicoval pred ôsmimi rokmi a už počas školy vystriedal viacero pracovných pozícií v médiách a reklame. Napriek uplatneniu na trhu práce vyštudoval odbor masmediálnej komunikácie, aby nakoniec zakotvil v oblasti marketingu. Pred pár mesiacmi TOMÁŠ ROSPUTINSKÝ založil vlastnú reklamnú agentúru Locco a nám porozprával, čo všetko tomu predchádzalo.

Rozhovory

Nezamestnanosť je obrovskou krivdou na súčasnej mladej generácii

Začínala ako učiteľka, ale zlákala ju kariéra novinárky. Stála pri zrode verejnoprávnych médií, ktorým z hľadiska profesionálnej kariéry ostala verná. Z postu personálnej šéfky v TASR si odskočí do Trnavy, kde podľa nej svojich študentov pripravuje o ilúzie. Sme totiž miliónová generácia, pre ktorú ubúdajú miesta na trhu práce. Prečo nie sú mnohí z absolventov perspektívni pre zamestnávateľa aj na to odpovedá BERNARDÍNA BORSÍKOVÁ.

Rozhovory

Médiá sú jeden veľký cirkus

Už viac ako trinásť rokov bojuje za práva občanov v Lampárni. Každou reportážou niekomu pomôže, no na druhej strane si niekoho pohnevá. Pri svojej práci už zažil nebezpečné chvíle a jeho receptom na úspech je byť na seba tvrdý a mať šťastie na dobrých ľudí. Aktuálny držiteľ už tretej sošky za najobľúbenejšieho moderátora publicistiky PATRIK HERMAN.