Rozhovory

Úspešný absolvent FMK Juraj Kováč: Nebol som ukážkový študent. Čo sa dalo odfláknuť, to som odflákol

Pred pár týždňami sme sa zúčastnili konferencie Marketing Identity 2014. Najzaujímavejšou časťou bola opäť panelová diskusia. Jedným z diskutérov bol aj Juraj Kováč, creative team leader reklamnej agentúry This Is Locco a zároveň absolvent FMK. Stretli sme sa s ním napoludnie v Bratislavskej meštianskej pivárni, kde si zaspomínal na študentské časy, porozprával niečo o svojej práci, ale aj o tom, čo chýba absolventom.

Rozhovory

Viera, ktorá si kladie otázky

Uvažoval o štúdiu teológie, sám je však protestant. Záujem o spiritualitu a veci duchovného charakteru u neho pretrváva dodnes. Schopnosť kritického myslenia považuje za veľmi podstatnú v prístupe k životu. Pedagóg, editor, lektor soft skills, nádejný spisovateľ a maliar ALEXANDER PLENCNER.

Rozhovory

V médiach sa cítim ako doma

LUCIA PALŠOVIČOVÁ je úspešnou absolventkou FMK UCM v Trnave. Uvedomuje si dôležitosť prepojenia teórie s praxou, a to je dôvod prečo už od prvého ročníka začala pracovať v lokálnej televízii TV Ružinov. V treťom ročníku nastúpila na pozíciu rosničky do RTVS, kde hlásila počasie neuveriteľných 6 rokov. Keď ju prijali do Fun rádia, musela na nejaký čas skĺbiť dve práce súčasne. Dnes pracuje už len vo Fun rádiu. Viac nám o sebe povie v krátkom interview:

Médiá, Rozhovory

Samaritánstvo či snaha o ovplyvňovanie?

V súčasnosti sa dejú na zahraničnom mediálnom trhu veľké zmeny. Dôvodom je prepad príjmov z reklamy a predplatného, čo vedie k vlastníckej konsolidácii. Ani Slovensko sa tomuto trendu nevyhlo, a tak sme sa pýtali iniciátorov najprepieranejšej mediálnej kauzy posledných týždňov Penta Investments, s.r.o. Na otázky nám odpovedal PR Manager Martin Danko.

Rozhovory

Polovičné odkúpenie Petit Pressu je len prvý krok

Vstupovať do redakcie .týždňa kvôli rozhovoru o nezávislej žurnalistike v deň, kedy sa malo definitívne rozhodnúť o kúpe Petit Pressu, bol zvláštny pocit. Presne o tejto téme som sa totiž rozprával s mnohokrát oceneným investigatívnym novinárom Marekom Vagovičom, podľa ktorého bola väčšina médií pod vplyvom oligarchov už pred príchodom Penty.

Rozhovory

Piano učí platiť Slovákov za obsah na internete

Dospeli Slováci do štádia, v ktorom sú ochotní zaplatiť za obsah na internete? Zatiaľ, čo zahraničné vydavateľstvá tento systém zavádzajú, na Slovenku od jeho používania odstupujú. Je príčinou slovenský spotrebiteľ alebo veľkosť nášho trhu? V rozhovore so senior account managerom Michalom Králikom aj o online magazínoch či exkluzívnej spolupráci s Newsweek.