Digitálny svet je zrkadlo, v ktorom sa vidíme, dotvárame a meníme, hovorí filozof médií Gálik
Digitálny svet nás obklopuje čoraz častejšie. Podľa filozofa médií je dôležité zachovať rovnováhu medzi časom stráveným vo virtuálnom prostredí a v tom skutočnom. Akým spôsobom vplýva virtuálna dimenzia na identitu človeka a aké hranice by malo mať digitálne prostredie?
Vedec Mistrík: Nič nie je stopercentné, ale na vedu sa môžeme spoľahnúť
Študoval v USA a vrátil sa naspäť na Slovensko. V roku 2019 kandidoval za prezidenta a neskôr sa vzdal v prospech Zuzany Čaputovej. Robert Mistrík založil na Slovensku dve úspešné firmy, ktorých metódy využívajú aj svetoví giganti ako Apple či Samsung.
E-športový hráč Neon: Ak by za to nebol vysoký honorár, už to nerobím
22-ročný profesionálny hráč z Trnavy, nám porozprával tom, aké je náročné byť dlhodobo najlepším a prečo je lepšie mať normálnu prácu.
Podcastt: Každá reklama je risk, hovorí Matúš Hliboký z Triadu
Kde sú hranice v reklame a dajú sa vôbec odhadnúť? Aj to sa dozviete v novej epizóde Podcasttu časopisu Atteliér, v ktorej sme si posvietili na kontroverzné marketingové kampane.
Marek Kramara: Byť zamilovaný do svojho hlasu je zbytočné
Časom budú ľudia vnímať len obsah, ako to moderátorovi ide, či a kde robí chyby, hovorí Marek z rádia. Uspieť mu pomohli aj skúsenosti z fakulty.
Zakladateľ Pixel Federation Šimon Šicko: Vyvinúť úspešnú hru bez marketingu je ako vyhrať v lotérií
Najväčšia herná firma Pixel Federation na Slovensku produkuje mobilné hry do celého sveta. Za úspechom sa ale skrýva množstvo omylov, neúspešných projektov či dlhé roky vývoja.
Matúš Hliboký z Triad Advertising: Keď značka ide von s kampaňou, musí si za ňou stáť
„Jediné pravidlo, ktoré treba pri reklame dodržiavať: neprekračovať hranice zákona,“ hovorí absolvent FMK Matúš Hliboký, s ktorým sme sa porozprávali o kontroverzných marketingových kampaniach.
UCM predstavuje novú vizuálnu identitu
Tvorba vizuálnej identity je pomerne náročný a zdĺhavý proces. Nie je to len o vytvorení nového loga, ale o celom komplexe a systéme vizuálnych prvkov, ktoré bude potrebné implementovať do praxe.
Túry na Skladovú a vôňa cukrovaru sa mi doteraz spájajú so školou a Trnavou, hovorí Viktória Lancošová, absolventka FMK
Na FMK vyštudovala všetky tri stupne štúdia. Pracovala v rádiu, v televízii a momentálne má vlastnú šou s Bekimom v rádiu Jemné. S Viktóriou Lancošovou sme si zaspomínali aj na jej študentské časy.
Youtuber Miško Sabol: Keď príde správna chvíľa, chcem sa vrátiť späť
Po štyroch rokoch na Youtube si dal prestávku, ktorá sa nakoniec predĺžila na viac ako rok. Youtuber Miško Sabol prezradil jeho problém s Instagramom a načrtol, za akých okolností by sa mohol vrátiť späť na scénu.
Martin Fenčák zo ZAPO: Chceme byť jednotkou v podcastovej zábave na Slovensku
Po osemnástich rokoch opustil Rádio Expres, aby sa mohol venovať podcastom naplno. O tom, ako vznikla firma ZAPO a čo je najdôležitejším znakom dobrého podcastu, sme sa zhovárali s Martinom Fenčákom, producentom podcastov.
Už 50-tisíc ľudí zaujíma, čo dnes jedol Čoje. Daniel Feranec napriek tomu nezobral spoluprácu od žiadnej reštaurácie
Daniel Feranec alias Čoje rozdáva na sociálnych sieťach tipy, kde sa v Bratislave dobre najesť. Nikdy však nezobral spoluprácu s reštauráciou a myslí si, že je to tak správne. Aké boli začiatky jeho 50-tisícového profilu, spomienky na FMK a prečo musel kvôli bakalárke chodiť na školský počítač? Dozviete sa…