Médiá

Podprahová reklama – reklama, ktorú nevidno

Dôležitou úlohou reklamy je propagovať produkt, výstižne ho identifikovať, poskytnúť dostatočné informácie o jeho vlastnostiach potenciálnym zákazníkom a následne ho príjemcom reklamy opakovane pripomínať. V súboji veľkých výrobných a obchodných reťazcov to však nestačí. Pútať pozornosť, prebúdzať záujem a ovplyvniť cieľovú skupinu je tiež nezanedbateľným cieľom reklamných agentúr. Otázka znie, či je vhodné pútať pozornosť a pôsobiť na emócie ľudí za každú cenu.

Médiá

Ako vznikajú poctivé noviny

Práca v denníku určite zaujíma mnohých študentov našej školy. Dennodenná príprava článkov, zháňanie fotografií, tvorba titulnej strany či korektúra sú čiastkové úlohy, ktoré spoločne prinášajú ráno do stánkov nové a nové čísla novín. To, ako táto práca vyzerá v denníku SME vám prinášame v nasledujúcich riadkoch.

Médiá

Jeden deň v znamení ženskej žurnalistiky

Mesiac čo mesiac nás obliekajú, zlepšujú naše medziľudské vzťahy a učia nás ako byť lepším človekom. Nájdu si na nás čas, keď ich potrebujeme a nezabudnú na naše narodeniny. Môžme sa na ne spoľahnúť, pretože vieme, že o mesiac prídu znova. Ženské časopisy. Rozprávali sme sa s redakciou jedného z najobľúbenejších ženských periodík na Slovensku.

Médiá

Modelky na ústupe?

Marketing na sociálnych sieťach sa stáva čoraz bežnejším trendom. Čím ďalej, tým viac firiem oslovuje známe osobnosti či blogerky na propagáciu svojich produktov, keďže odporúčanie od konkrétneho človeka pôsobí na klienta dôveryhodnejšie. Nejde totiž len o reklamu a predaj, ale aj o budovanie vzťahov so zákazníkmi. Otázne však je, či doterajšia práca modeliek nie je týmto novodobým marketingom ohrozená.

Médiá, Trnava

V Trnave vzniká nový herný festival: Chce nalákať na youtuberov, cosplay a turnaje

TRNAVA – Konečne poriadny herný festival mimo Bratislavy! Slovenský Rím počas valentínskeho trojdnia privíta to najzaujímavejšie, čo tunajší herný priemysel ponúka. Môžeš sa tešiť na nadupaný program v podaní známych youtuberov, nonstop gejmerský turnaj o hodnotné ceny. Rodičov môžeš zatiaľ odviesť na zaujímavé prednášky a ségru môžeš dať do opatery Cosplay tímu.

Médiá

Tak čo vlastne ten copywriter robí?

Čo si myslíte, že robí copywriter a čo v skutočnosti robí? Takto znela téma jednej z finálnych prednášok v rámci vedy a techniky, ktorá sa konala v kine OKO a o záujemcov nebola núdza, lebo samotná miestnosť praskala vo švíkoch. Prednášať nám prišla bývalá študentka FMK Ivana Pacoňová, pracujúca v najväčšej reklamnej agentúre na Slovensku CORE4.

Médiá

Z absolventky FMK profesionálna fotografka

V rámci týždňa vedy a techniky do našej školy zavítala úspešná fotografka Linda Kisková Bohušová, ktorá pred pár rokmi tiež prechádzala týmito bránami ako študentka. Dnes má vlastnú fotografickú agentúru a aj napriek tomu, že pracuje 18 hodín denne, našla si čas a ukázala nám zákutia svojej profesie.