Priznám sa, pozrela som si krátky zostrih tejto udalosti roka a zarazilo ma hneď niekoľko vecí. Podgurážený ženích, ktorý takmer nenašiel obrúčku, gumené náramky na nevestiných rukách a nechýbal ani power balance náramok. Celé to vo mne vyvolalo zvláštne pocity. Naozaj sa stačí na Slovensku raz (ok, v Martinkinom prípade dvakrát) objaviť v reality show, spraviť zo seba človeka, ktorý nemá ani najnižšiu hodnotu IQ (v prípade slečny M., pardon už pani, o predstieranie nedostatku rozumu nešlo) a okamžite byť celebritou číslo jedna? Televízie sa tešia, sledovanosť stúpa a divák nadáva, ale pozerá. Je to cieľom stratégie – ukážme ľudu hlúposť. Jasné, poviem si, nemusím to pozerať. Pustím si televíziu a tieto postavičky na mňa vykúkajú aj tam, kde by som to nečakala, o internete ani nehovoriac. Naozaj sme národ, ktorý toto zaujíma? Zabávať sa na ľuďoch, ktorí nechápu, že sú na smiech? Keby sme tak tento záujem presmerovali na niečo hodnotnejšie…
Súvisiace príspevky
Najčítanejšie posledných 7 dní
-
Podcastt: Čísla ukazujú, že počet prípadov riešených cez mediáciu na Slovensku rastie, hovorí Ján Vi...
-
Nedocenené seriály na Netflixe, ktoré si zaslúžia vašu pozornosť
-
Feministky = ženy, ktoré nenávidia mužov?
-
Na Slovensku máme stále menej doktorandov, aj keď zarábajú viac ako väčšina pedagógov
-
Fakty o fast fashion: Pri výrobe bavlneného trička sa minie toľko vody, koľko by vystačilo pre jedné...