Fakultná televízia FMK TV naberá druhý dych
Záujem o prácu v školskej televízií zo strany študentov je veľký. Na kasting prišlo desiatky študentov interného ale aj externého štúdia, čím bola porota prekvapená. „S účasťou som spokojný. Mali sme tu aj pár externistov, čo nás milo prekvapilo,“ hovorí Marek Šimončič.
Tretiaci to zaklincovali
Šesť tretiakov marketingovej komunikácie a jedna myšlienka pripravili jedinečnú súťaž v online marketingu DOSKA. Prvý ročník projektu smerujúceho od študentov k študentom začína.
Nový rozmer online spravodajstva vďaka redizajnu
Redizajnom začali písať svoje novodobé dejiny aj spravodajské portály v zahraničí. Asi najvýraznejšou a najdiskutovanejšou bola premena internetovej podoby jedného z najznámejších denníkov The New York Times.
Šesť rokov sme robili veci, ktoré nebolo vidieť
Digitálny marketing si pomaly razí cestu v reklamnom priestore. Je to aj vďaka kreatívnym mladým ľuďom, ktorí sa neboja svoje nápady prezentovať a pracovať na sebe. Jednou z takýchto agentúr je aj TRIAD. O jej budúcnosti, úspechoch, ale aj o digitálnom marketingu nám viac prezradil JARO ZACKO.
Dikó: Robiť objektívne spravodajstvo je ťažké
Je šéfredaktorom najobjektívnejšej spravodajskej relácie na Slovensku. Televízne noviny na Markíze sleduje denne státisíce divákov. Aké ťažké je udržať objektivitu spravodajstva, nám povedal LUKÁŠ DIKO, šéfredaktor spravodajstva televízie Markíza
- Predchádzajúca
- 1
- …
- 14
- 15
- 16
- 17