Médiá

Atteliér_FM

V poslednom čísle sme vám priniesli novú rubriku s názvom Jeden deň s. Ani v tomto vydaní tomu nebude inak, iba je málinko pozmenená. Tento krát sme nazreli do útrob Slovenského rozhlasu, konkrétne do Rádia_FM. Čo sme tam zažili a ako to tam celé funguje sa dočítate v nasledujúcich riadkoch.

Médiá

V správny čas na správnom mieste

Občianska žurnalistika. Veľa z vás sa najprv zamyslí, čo to vlastne znamená? Deň čo deň sa s ňou stretávate, možno aj viac, ako by ste si mysleli. Túto problematiku sa vám spolu so šéfredaktorom Čas.sk, MARTINOM PASTIEROVIČOM, pokúsime priblížiť.

Médiá

Online petície – podpisujeme sa zbytočne?

Každý priemerný používateľ facebooku a iných sociálnych sietí sa už určite neraz stretol s prosbou o pomoc typu „jeden lajk – jedno euro pre choré dievčatko“. Fakt, že takáto forma apelu nemá s reálnou pomocou nič spoločné, už vie asi každý. No okrem takýchto príspevkov sa čoraz častejšie objavujú aj online petície, ktoré pôsobia omnoho dôveryhodnejšie. Vieme však, ako naozaj fungujú?

Médiá

Detský divák ako biznis

Spomínate si ešte na časy, keď ste večer pred televízorom túžobne očakávali deduška Večerníčka, aby už konečne zažal hviezdy a pustil rozprávku? Alebo keď ste s Majstrom N tŕpli, či pri jeho pokuse nevybuchne polovica televízneho štúdia? Naše detstvo sme prežili v spoločnosti mnohých hrdinov, ktorí nás prostredníctvom televíznej obrazovky zabávali, vychovávali i niečo nové naučili. Akých hrdinov a vzory majú deti dnes?

Médiá

Čarovný svet fotografie

KRISTIÁN MAJZLAN je študentom druhého ročníka masmediálnej komunikácie a fotografovaniu sa začal vážnejšie venovať pred štyrmi rokmi, keď dostal svoj prvý foťák, digitálnu zrkadlovku Nikon D5000. Začínal snímkami podobne ako každý, fotil to, čo doma našiel.

Médiá

(Ne)Slovenský film

Stavili by ste všetok svoj ťažko nadobudnutý majetok do jedinej kampane, aj keď je šanca na úspech veľmi malá? Odpoveď na túto otázku, ako aj pohľad do zákulisia predvolebných kampaní, nám ponúka najnovší slovenský film Kandidát.

Médiá

Z rozhlasáka generálny riaditeľ

V redakcii atteliéru sme sa rozhodli spustiť novú rubriku Jeden deň. Naši redaktori tak môžu stráviť čas s mediálnymi osobnosťami a zažiť ich pracovné povinnosti na vlastnej koži. Ako prvý sa s nami rozhodol stráviť deň generálny a programový riaditeľ TV JOJ, FRANTIŠEK BOROVSKÝ.