Každý ročník festivalu je charakteristický originálnym vizuálom. Ten tohtoročný sa pohrával so zamenenou identitou známych tvárí filmového sveta, akými sú napríklad Jean-Paul Belmondo, Danny DeVito, Jana Brejchová či Rudolf Hrušinský. Rovnako ako aj minulý rok, aj tentokrát kombinoval vizuál typografie s čiernobielymi fotografiami. Koncept a realizácia projektu spadala pod štúdio Najbrt, ktoré navrhuje vizuál festivalu už od 30. ročníka, teda od roku 1995. Hlavná myšlienka toho tohtoročného spočívala v tom, že aj obyčajní ľudia si chcú občas vymeniť identitu s hviezdami a vyskúšať si, aké je to byť slávny. Herci často stvárňujú obyčajných ľudí v najrozličnejších situáciách, tak prečo by to aspoň raz nemohlo byť naopak?
Vizuál festivalu sa na desať dní preniesol aj na nás, pretože sme sa aspoň na chvíľu mohli v Karlových Varoch vcítiť do kože profesionálnych novinárov, fotografov, moderátorov či kameramanov. Okrem samotnej novinárskej eufórie sme sa však rozhodli touto ideou inšpirovať aj o čosi kreatívnejšie a rovno to aj zdokumentovať. Poňali sme ju však trochu z iného uhla pohľadu a namiesto zámeny identity so známymi osobnosťami sme si v rámci nášho tímu zamenili tie vlastné.
Túto myšlienku zrealizovala Aneta Štefkovičová.
Autor: Nikoleta Žišková
Foto: Aneta Štefkovičová
Súvisiace príspevky
Prílev inteligencie
Televízie majú rady istoty
Najčítanejšie posledných 7 dní
-
Nedocenené seriály na Netflixe, ktoré si zaslúžia vašu pozornosť
-
Na Slovensku máme stále menej doktorandov, aj keď zarábajú viac ako väčšina pedagógov
-
Feministky = ženy, ktoré nenávidia mužov?
-
UniCon 2021: Takto vyzeral víkend vo virtuálnej vikingskej dedine
-
Nie je to pre mňa! Ako a na koho funguje Tinder?