Spoločnosť

Bežať pre tých, ktorí nemôžu

Wings for Life je nezisková nadácia, ktorá sa zaoberá výskumom liečby poškodenej miechy. Financuje vedecký výskum a klinické pokusy zamerané na liečbu po celom svete. Problémom spojeným s poranenou miechou musia čeliť približne 3 milióny ľudí. Počet tých, ktorých autonehoda, či úraz paralyzovali a tým nedobrovoľne posadili na invalidný vozík sa každoročne zvyšuje o 130-tisíc. Wings for Life World Run je unikátne globálne podujatie s účasťou takmer 40 krajín sveta, ktorého sa môže zúčastniť úplne každý a podporiť tak unikátny výskum nadácie. Už 4.mája pobeží šesť kontinentov sveta pre tých, ktorí nemôžu.

Spoločnosť

Student Regata 2014

Máte chuť zabávať sa na jachte v Chorvátsku s pohodovo naladenými ľuďmi? Ponúkame Vám skvelú, rokmi overenú akciu s výborným programom. Prihláste sa na Student Regatu 2014 a zažite veľké dobrodružstvo na mori, príjemný relax a jachtársky adrenalín.

Spoločnosť

Nová práca s LinkedIn

Okrem medziľudských vzťahov a marketingu preklenuli sociálne siete isté hranice aj v oblasti ľudských zdrojov a HR. LinkedIn vyvinul možnosť nájsť si zamestnanca pomocou pár kliknutí a zhliadnutia jeho profilu. Znamená to, že už nebudeme chodiť vôbec na pohovory a personalistov ohúri naša profilovka a životopis?

Spoločnosť

Z Facebooku sa môže stať kybernetický Titanic 21.storočia

Projekt kyberia.sk vznikol v časoch, kedy sme o sociálnych sieťach ešte ani netušili. Okrem toho predčil dobu aj v spôsoboch financovania či forme diskusií. Tento formát neponúka priestor len pre naháňanie určitej obdoby likov, ale je to aj platforma na šírenie alternatívnych myšlienok oslobodená od reklamy. O budúcnosti sociálnych sietí a o Kyberii nám porozprával jej zakladateľ DANIEL HROMADA.

Spoločnosť

Status je produkt

Facebook už dávno nie je len platforma na zdieľanie osobných informácií, radostí či starostí a prvotné statusy o tom, aký obed si dnes užívateľ navaril sú už dávno minulosťou. Z nástroja na ukladanie kontaktov sa postupom času stal veľmi silný marketingový nástroj na utváranie značky a firma, ktorá nie je Facebooku ako by ani neexistovala.

Spoločnosť

Fenomén „selfies“

Sociálne siete so sebou nepriniesli iba technický pokrok, ale zásadne zmenili aj zmýšľanie nás všetkých. Čoraz viac sa snažíme upozorňovať na samého seba a vykresliť sa v čo najlepšom svetle. S tým nám už pár rokov pomáhajú „selfies“, ktoré sa ešte viac spopularizovali po tohtoročných Oscaroch.

Spoločnosť

Darovať život máš v krvi

Motto nastávajúcej Študentskej kvapky krvi UCM hovorí za veľa. Je akousi výzvou pre všetkých zdravých ľudí, ktorí darovaním krvi môžu pomôcť ľuďom v zdravotnej núdzi.
Darovať krv znamená darovať život a dodať ťažko chorým nádej na vyliečenie.

Spoločnosť

Dobrodošli!

Poznáte ten pocit, keď sa cítite, akoby ste boli stále v jednom kruhu a potrebujete niekam vypadnúť, zažiť niečo nové, jednoducho, že potrebujete zmenu? V takejto situácii sme sa ocitli aj my, štyria uvedomelí a zmeny chtiví študenti našej drahej univerzity. Jedného dňa sme sa nezávisle od seba rozhodli vypísať si žiadosť o štúdium na Univerzite v Dubrovniku v rámci programu Erasmus. A hľa! Stalo sa, čo sme očakávali možno len v kútiku duše a v súčasnosti už štvrtý týždeň „erasmujeme“ v Chorvátsku. . O čom je Erasmus? V prvom rade samozrejme o štúdiu, ale bol by hriech nevyužiť možnosti, ktoré nám táto krajina (ale aj okolité) ponúkajú. Nádherné výhľady, nové priateľstvá a hlavne množstvo skúseností. O tých najsvetlejších a najdôležitejších momentoch nášho pobytu (najmä o tých mimoškolských  ) vás budeme pravidelne informovať v našom blogu. Príjemné čítanie. Iva, Lenka, Heni, Stano

Spoločnosť

EÚ vyráža na cesty pomáhať výskumným pracovníkom s hľadaním práce

Európska komisia dnes spúšťa paneurópsku informačnú kampaň na pomoc výskumným pracovníkom, ktorí hľadajú profesijné poradenstvo a prácu prostredníctvom iniciatívy EURAXESS. Roadshow „EURAXESS – Researchers in Motion“ navštívi 29 európskych veľkomiest v 22 krajinách a ponúkne výskumníkom aj ľuďom so záujmom o vedeckú kariéru poradenstvo v oblasti práce, písania životopisu a zamestnaneckých práv. Očakáva sa, že táto dvojmesačná kampaň so silným zastúpením sociálnych médií osloví približne 100 000 študentov a mladých výskumníkov.